Επ. 25 | Neuro + Marketing = Επηρεάζεσαι χωρίς να το ξέρεις;
Σύνοψη επεισοδίου
Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν βλέπουμε μια διαφήμιση; Στο επεισόδιο αυτό, εξερευνούμε τον κόσμο του νευρομάρκετινγκ με τον συγγραφέα Οδυσσέα Κόλλια. Μαθαίνουμε πώς τα ερεθίσματα επηρεάζουν ασυνείδητα τις αποφάσεις μας, γιατί κάποιες καμπάνιες «δουλεύουν» και πού τελειώνει η επιστήμη και ξεκινά η χειραγώγηση. Αν θέλετε να καταλάβετε τι πραγματικά συμβαίνει μέσα στο μυαλό του καταναλωτή, αυτό το επεισόδιο είναι για εσάς.



