Ακόμα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον επεισόδιο “Χημεία σου και μία μου” και ο Στέλιος Ανατολίτης είναι σε τρελά κέφια και ασχολείται με κάτι που θα έπρεπε να ασχολούμαστε όλοι μας: την ανακύκλωση. Μας εξηγεί λοιπόν με απλό και ωραίο τρόπο τι στο καλό είναι η ανακύκλωση από χημικής σκοπιάς και γιατί είναι τόσο μα τόσο σημαντική. Και να το πούμε ακόμα μία φορά: δεν υπάρχουν δικαιολογίες ώστε να μην κάνετε ανακύκλωση.
Για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης, χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες της συσκευής σας. Με τη συγκατάθεσή σας μπορούμε να επεξεργαζόμαστε δεδομένα, όπως η συμπεριφορά περιήγησης και μοναδικά αναγνωριστικά στοιχεία στον ιστότοπό μας. Η άρνηση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης ενδέχεται να επηρεάσει ορισμένες λειτουργίες και υπηρεσίες του ιστότοπου.