Διαφημίσεις σε podcast: Ήρθαν για να μείνουν
Σύμφωνα με επαναλαμβανόμενες έρευνες της Noise Media στην Αγγλία, τα podcast μέσα στα επόμενα χρόνια θα είναι κάτι περισσότερο από ψυχαγωγία. Θα προσφέρουν νέες ευκαιρίες στις επιχειρήσεις.
Όλα τα κανάλια με μεγάλο κοινό θα χρησιμοποιηθούν τελικά τόσο από εμπόρους όσο και από διαφημιστές. Είναι αναπόφευκτο. Οι αυξανόμενοι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ για το podcasting δείχνουν ότι αυτή η τάση είναι εδώ για να μείνει. Η δημοτικότητα της διαφήμισης podcast αυξάνεται τώρα περισσότερο από ποτέ, καθώς οι άνθρωποι γίνονται απαθείς απέναντι στις πολυετείς τηλεοπτικές διαφημίσεις και διαφημιστικές πινακίδες.
Υπάρχει μια πληθώρα μανιώδων ακροατών, πρόθυμων να ακούσουν αυτή τη νέα μορφή μέσων.
Οι ακροατές στα podcast ‘ανέχονται’ τις διαφημίσεις.
Σε κανέναν δεν αρέσουν οι διαφημίσεις. Αλλά επειδή οι περισσότεροι ακροατές συντονίζονται σε podcast ενώ μετακινούνται ή στο γυμναστήριο, είναι πολύ πιο ανοιχτοί σε διαρκείς διαφημίσεις παράλληλα με τα πολυάσχολα προγράμματά τους. Επομένως βελτιώνεται η επένδυση των διαφημιστών και η έκθεση των brand τους.
Τα στατιστικά σύμφωνα με το Buzzsprout λένε ότι οι διαφημίσεις ΘΑ είναι αποτελεσματικές:
Το 78% των ακροατών δεν τους πειράζει να ακούει διαφημίσεις podcast
Το 62% θα σκεφτόταν να αγοράσει ένα προϊόν αφού ακούσει μια διαφήμιση
Το 67% θυμάται τις διαφημίσεις που ακούει στα podcast