ALCO: Το pod κυρίαρχο στα podcast

Στις ΗΠΑ, τα podcast είναι η πιο αξιόπιστη πηγή μέσων για εγγεγραμμένους ψηφοφόρους – ξεπερνώντας τις εφημερίδες, την τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σύμφωνα με νέα έρευνα της Voxtopica – η οποία λέει επίσης ότι το 63% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων λέει ότι τα podcast αλλάζουν τις απόψεις τους για θέματα ή ειδήσεις. Σχεδόν οι μισοί από τους εγγεγραμμένους ψηφοφόρους στις ΗΠΑ ακούνε podcast κάθε εβδομάδα.

Αυτό αποδεικνύεται σημαντικό, καθώς το 78% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τα podcast τους επηρεάζουν να μάθουν περισσότερα για θέματα ή ειδήσεις και το 63% συμφωνεί ότι τα podcast αλλάζουν τις απόψεις τους για θέματα ή ειδήσεις.

“Το podcasting είναι ένα βασικό μέσο ψυχαγωγίας, αλλά αυτή η έρευνα δείχνει πόσο πολύτιμο μπορεί να είναι αυτό το κοινό για τις καμπάνιες δημοσίων υποθέσεων”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Voxtopica, Richard Fawal. «Οι ακροατές του podcast είναι αφοσιωμένοι και, το πιο σημαντικό, πειστικοί».

Λοιπόν, πόσοι εγγεγραμμένοι ψηφοφόροι ακούν podcast; Σχεδόν οι μισοί (49%) των ερωτηθέντων είπαν ότι ακούνε τουλάχιστον ένα podcast την εβδομάδα και το ένα τρίτο λέγοντας ότι ακούνε 5 ή περισσότερα επεισόδια κάθε εβδομάδα.

“Το κοινό των podcast επιλέγει φυσικά τις εκπομπές και τους οικοδεσπότες που εμπιστεύονται, γεγονός που καθιστά αυτές τις εκπομπές απίστευτα οχήματα για να μεταδώσουν το σωστό μήνυμα, τη σωστή στιγμή, ακριβώς στους σωστούς ανθρώπους”, δήλωσε ο Tom Webster, συνεργάτης στο Sounds Profitable. εταιρεία έρευνας podcast. “Η έρευνα της Voxtopica προσφέρει περαιτέρω στοιχεία ότι το podcast προσφέρει ένα πολύτιμο, δεκτικό κοινό.”