Τραμπ και Χάρις ποντάρουν στη δύναμη των podcast
Γράφει ο podcaster
Η προεκλογική περίοδος των αμερικανικών εκλογών στις ΗΠΑ δημιουργεί μια νέα ισορροπία στο τοπίο των μέσων ενημέρωσης. Τόσο η Κάμαλα Χάρις, όσο και ο Ντόναλντ Τραμπ έχουν αυξήσει αισθητά τις παρουσίες τους σε podcast σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη προεκλογική εκστρατεία του 2020.
Βασικός στόχος των δύο υποψηφίων είναι η ενίσχυση της επιρροής τους, εκμεταλλευόμενοι τα πλεονεκτήματα των podcast. Δηλαδή την αμεσότητα και την επαφή με ένα ευρύτερο αδεύσμευτο κοινό. Οι ακροατές, χωρίς την παρέμβαση δημοσιογράφων ή αναλυτών, μπορούν να αποδεχθούν πιο εύκολα τις απόψεις που εκφράζονται από τους πολιτικούς.
Η Καμάλα Χάρις εμφανίζεται σε podcast που εστιάζουν σε κοινωνικά θέματα, ενώ ο Ντόναλντ Τραμπ στοχεύει σε νέους και κυρίως σε άντρες.
Παράλληλα, τα podcast επιλέγονται λόγω των διαχρονικών πλεονεκτημάτων των νέων μέσων. Πολλές από τις εμφανίσεις των υποψηφίων σε podcast «κόβονται» και προβάλλονται σε άλλες πλατφόρμες, όπως «TikTok», «X», και «Instagram». Επίσης, το περιεχόμενο των podcast μπορεί να είναι διαθέσιμο συνεχώς προς ακρόαση, επηρεάζοντας μακροχρόνια και σε βάθος τους πολίτες.
Οι εμφανίσεις σε podcast είναι επίσης καλές για τη δημιουργία viral στιγμών, τις οποίες οι οπαδοί των υποψηφίων μπορούν να αποκομίσουν και να μοιραστούν ευρέως σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προσεγγίζοντας παραδοσιακά δύσκολα προσβάσιμους ψηφοφόρους.
Οι αμερικανικές εκλογές του 2024 αποδεικνύουν ότι τα podcast δεν λειτουργούν μόνο ως συνεντεύξεις, αλλά και ως πολυδιάστατες πολιτικές στρατηγικές.
ΠΗΓΗ: ATHENS VOICE