Επ. 1 | Πώς η έρευνα αγοράς αλλά́ζει το παιχνίδι
Σύνοψη επεισοδίου
Η έρευνα αγοράς δεν είναι πολυτέλεια – είναι αναγκαιότητα. Είναι το εργαλείο που επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, να κατανοεί βαθύτερα το κοινό της, να προβλέπει τις εξελίξεις και να λαμβάνει στρατηγικές αποφάσεις με αυτοπεποίθηση. Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας συζητάει με την Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της Focus Bari και πρωτοπόρο στον χώρο της ανάλυσης ανθρώπινης συμπεριφοράς και των ερευνών αγοράς. Με πάνω από 35 χρόνια εμπειρίας, η Ξένια εξηγεί τι σημαίνει πραγματικά «έρευνα αγοράς» και πώς τα δεδομένα μάς προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά.