Επ. 23 | Διαφήμιση με Νόημα: Πού Πάει το Budget σου;
Σύνοψη επεισοδίου
Τι σημαίνει πραγματικά “αποτελεσματική διαφήμιση”; Πότε φέρνει αποτέλεσμα και πότε απλώς μας κοστίζει; Σε αυτό το επεισόδιο, μαζί με τη Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επικοινωνίας, συζητάμε τι πρέπει να προηγείται κάθε καμπάνιας: από τον στόχο και το κοινό, μέχρι το μήνυμα και τη μέτρηση του αντίκτυπου. Γιατί η διαφήμιση δεν είναι στοίχημα. Είναι στρατηγική. Και η επιτυχία της κρίνεται πέρα από τα likes.



