Podcast: Βάζουν φρένο στο skip των διαφημίσεων

Το 68% των ακροατών podcast άκουσαν ορισμένες ή όλες τις διαφημίσεις στο τελευταίο επεισόδιο που άκουσαν, σύμφωνα με έρευνα της Sounds Profitable.

Ένα διαχρονικό πρόβλημα των διαφημιζόμενων εταιρειών είναι η αδυναμία τους να πείσουν το κοινό να ακούσει ολόκληρη τη διαφήμισή τους. Στην τηλεόραση, οι τηλεθεατές αλλάζουν κανάλι. Στο ραδιόφωνο αλλάζουν σταθμό. Στο ιντερνετ πατάνε skip.

Στα podcast, όμως, το τοπίο είναι αρκετά διαφορετικό. Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα της έρευνας:

Το 46% των ακροατών αναφέρουν ότι «πάντα ή συχνά» παρακάμπτουν τις διαφημίσεις σε podcast. Ωστόσο, όταν απαντούν για το τελευταίο επεισόδιο που άκουσαν, το ποσοστό αυτό μειώνεται σημαντικά.

Το 28% των ακροατών αναφέρει ότι ακούει «όλες τις διαφημίσεις» σε podcast. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ όλων των καναλιών που εξετάστηκαν.

Η έλλειψη ενδιαφέροντος/συνάφειας (37%) και η εξοικείωση με το διαφημιζόμενο προϊόν/υπηρεσία (28%) είναι τα κύρια κίνητρα για την παράλειψη διαφημίσεων.

Οι περισσότεροι ακροατές (56-59%) πιστεύουν ότι ο αριθμός των διαφημιστικών διαλειμμάτων στο αγαπημένο τους podcast είναι ο σωστός.

Το 73% αναμένει να ακούσει 2-3 διαφημίσεις σε ένα τυπικό επεισόδιο του αγαπημένου του podcast, με τους περισσότερους να προτιμούν 1-2 διαλείμματα.

Η επανάληψη της διαφήμισης μειώνει το ενδιαφέρον για το διαφημιζόμενο προϊόν/υπηρεσία για το 26% των ακροατών και μειώνει την προσοχή προς το podcast για το 23%.

«Το πιο ενθαρρυντικό σε αυτή τη μελέτη είναι ότι η ανοχή του πελάτη για διαφημίσεις σε podcast δεν είναι μηδενική. Περιμένουν ότι θα ακούσουν διαφημίσεις» ανέφερε ο συνεργάτης της Sounds Profitable, Tom Webster.

Εγγραφή στο Newsletter

Τι είναι τα cookies;

Τα cookies είναι μικρά κομμάτια πληροφορίας (αρχεία), με τη μορφή απλού κειμένου, που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας (ή σε άλλες συσκευές με πρόσβαση στο διαδίκτυο, όπως ένα smartphone ή tablet) όταν επισκέπτεστε διάφορες σελίδες στο διαδίκτυο. Τα Cookies δεν προκαλούν κάποια βλάβη στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή, αλλά ούτε και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτόν. Χωρίς αυτά, οι προσωπικές σας προτιμήσεις θα ήταν αδύνατον να αποθηκευτούν και κάθε φορά που θα μπαίνατε σε μία ιστοσελίδα, θα ήταν σαν να μπαίνατε για πρώτη φορά.