Podcast: Βάζουν φρένο στο skip των διαφημίσεων
Το 68% των ακροατών podcast άκουσαν ορισμένες ή όλες τις διαφημίσεις στο τελευταίο επεισόδιο που άκουσαν, σύμφωνα με έρευνα της Sounds Profitable.
Ένα διαχρονικό πρόβλημα των διαφημιζόμενων εταιρειών είναι η αδυναμία τους να πείσουν το κοινό να ακούσει ολόκληρη τη διαφήμισή τους. Στην τηλεόραση, οι τηλεθεατές αλλάζουν κανάλι. Στο ραδιόφωνο αλλάζουν σταθμό. Στο ιντερνετ πατάνε skip.
Στα podcast, όμως, το τοπίο είναι αρκετά διαφορετικό. Αναλυτικότερα, τα αποτελέσματα της έρευνας:
Το 46% των ακροατών αναφέρουν ότι «πάντα ή συχνά» παρακάμπτουν τις διαφημίσεις σε podcast. Ωστόσο, όταν απαντούν για το τελευταίο επεισόδιο που άκουσαν, το ποσοστό αυτό μειώνεται σημαντικά.
Το 28% των ακροατών αναφέρει ότι ακούει «όλες τις διαφημίσεις» σε podcast. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ όλων των καναλιών που εξετάστηκαν.
Η έλλειψη ενδιαφέροντος/συνάφειας (37%) και η εξοικείωση με το διαφημιζόμενο προϊόν/υπηρεσία (28%) είναι τα κύρια κίνητρα για την παράλειψη διαφημίσεων.
Οι περισσότεροι ακροατές (56-59%) πιστεύουν ότι ο αριθμός των διαφημιστικών διαλειμμάτων στο αγαπημένο τους podcast είναι ο σωστός.
Το 73% αναμένει να ακούσει 2-3 διαφημίσεις σε ένα τυπικό επεισόδιο του αγαπημένου του podcast, με τους περισσότερους να προτιμούν 1-2 διαλείμματα.
Η επανάληψη της διαφήμισης μειώνει το ενδιαφέρον για το διαφημιζόμενο προϊόν/υπηρεσία για το 26% των ακροατών και μειώνει την προσοχή προς το podcast για το 23%.
«Το πιο ενθαρρυντικό σε αυτή τη μελέτη είναι ότι η ανοχή του πελάτη για διαφημίσεις σε podcast δεν είναι μηδενική. Περιμένουν ότι θα ακούσουν διαφημίσεις» ανέφερε ο συνεργάτης της Sounds Profitable, Tom Webster.