Τι σημαίνει τελικά το τέλος μιας σχολικής χρονιάς; Είναι μόνο βαθμοί, γιορτές και «καλό καλοκαίρι»… ή κάτι περισσότερο; Σε αυτό το επεισόδιο μιλάμε για παιδιά που μεγάλωσαν λίγο μέσα στη χρονιά, για αποχαιρετισμούς που δύσκολα λέγονται και για την ανάγκη να σταματήσουμε για λίγο και να δούμε πόσα καταφέραμε. Πώς κλείνει όμορφα μια χρονιά χωρίς πίεση, συγκρίσεις, τσακωμούς και “πρέπει”; Και μήπως το σημαντικότερο δεν είναι τι έμαθε ένα παιδί… αλλά πώς ένιωσε μέσα στη χρονιά;
Για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης, χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες της συσκευής σας. Με τη συγκατάθεσή σας μπορούμε να επεξεργαζόμαστε δεδομένα, όπως η συμπεριφορά περιήγησης και μοναδικά αναγνωριστικά στοιχεία στον ιστότοπό μας. Η άρνηση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης ενδέχεται να επηρεάσει ορισμένες λειτουργίες και υπηρεσίες του ιστότοπου.