Sex podcast | Gay ή bisexual; Πανσεξουαλική!

Σπικάζ

Aκολουθεί ακατάλληλο περιεχόμενο. Μην το ακούσετε εάν σας προσβάλλει η τολμηρή φρασεολογία, ή αν υπάρχουν δίπλα σας παιδιά.

Μάρω: Εκεί παθαίνω ένα σοκ. Γιατί ξαφνικά, στα 35 μου ανακαλύπτω ότι δεν είμαι αμιγώς ετεροφυλόφυλη, καταλαβαίνω ότι το να κάνεις έρωτα, σεξ με μία γυναίκα είναι θαύμα. Και επίσης είναι πάρα πολύ εύκολο. Δεν χρειάστηκε κανένα μάνιουαλ, ήταν τόσο πολύ εύκολο, λες και κάναμε σεξ 20 χρόνια. Δηλαδή ήξερε η καθεμία τα κουμπιά της άλλης.

 

Μουσική

Σήμα αρχής

Αυτό είναι το sex podcast. Ένα podcast που παίρνει σοβαρά το σεξ και τις ανθρώπινες σχέσεις. Είμαι η Άντρη. Στο σημερινό επεισόδιο, ακούμε την ιστορία της Μάρως.

Μάρω: Στα 17 μισή μου τελειώνω το σχολείο και μπαίνω στο Πολυτεχνείο και είμαι στα ντουζένια μου, στις ομορφιές μου και έτοιμη να ζήσω την ζωή και να την αρπάξω από τα κέρατα που λένε. Πηγαίνοντας στην Πάτρα είμαι ανεξέλεγκτη, έχω το δικό μου σπίτι και μπαίνω στο Πολυτεχνείο που κυριολεκτικά είναι ένα ανδρολίβαδο παιδιά. Δηλαδή υπάρχουν όλες οι ηλικίες, όλοι οι τύποι και ούσα γυναίκα σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο οι προτάσεις είναι η μία μετά την άλλη, δηλαδή όποιον ήθελα είχα, μεγάλο, μικρό, καθηγητή, βοηθό καθηγητή, συμφοιτητή, μεγαλύτερου έτους, όλα αυτά. Δυστυχώς για μένανε ερωτεύομαι την πρώτη μέρα που πάω στο Πολυτεχνείο να πάω να γραφτώ, τρομερό! Και τι ερωτεύομαι; Τα αντίθετα έλκονται…

Ερωτεύομαι έναν συμφοιτητή μου στο ίδιο τμήμα των μηχανολόγων. Εγώ έρχομαι από μια μικροαστική, μεσοαστική οικογένεια, είμαι ένα κοριτσάκι comme il faut, με τα φουστανάκια του, τα παπουτσάκια του, καλοντυμένη, προσεγμένη και αυτός προέρχεται από ένα σχολείο πολύ ελευθεριακό και πολύ άνετο και ανοιχτό και αγαπάει πάρα πολύ τους αναρχικούς, τους αναρχοαυτόνομους είναι με μούσια, με μακριά μαλλιά, με σκισμένα παντελόνια, αλλά ερωτευόμαστε τρελά!

Να φανταστείς ότι χάσαμε το πρώτο εξάμηνο (γέλια) δεν βλέπαμε το φως του ήλιου. Κοιμόμασταν και ξυπνάγαμε σε ένα μονό κρεβάτι και ανακαλύψαμε τα πάντα μαζί. Δεν ξέραμε τι εστί σεξ, τίποτα. Πως πιάνεις, πως αγκαλιάζεις, πως φιλάς, είχαμε πλήρη μεσάνυχτα και οι δύο όμως. Όταν πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε να κάνουμε έρωτα είναι μια πανολεθρία.

Του λέω ξέρεις, ναι, ναι ξέρω. Είσαι σίγουρος; Ε βέβαια, τώρα; μου κάνει και τον άντρα εκείνη τη στιγμή. Εντάξει πάμε. Δεν μπορώ να σας πω, τρομερή πανολεθρία. Προσπαθούσαμε να κάνουμε αυτή τη διάρρηξη του παρθενικού υμένος 4 βράδια στη σειρά, δεν γινόταν. Και τι κάναμε ; Πήγαμε ερχόμενοι στην Αθήνα, από την Πάτρα, στην Ομόνοια και πήραμε Σουηδικές τσόντες, τις οποίες βάλαμε κάτω και τις μελετήσαμε πάρα πολύ σχολαστικά …

 

Μουσική

Άντρη Κωνσταντίνου: Και πως χωρίζεις με τον Σπύρο;

Μάρω: Γνωρίζει μια κοινή φίλη και εκεί διαλύεται η σχέση.

Η ζωή μου συνεχίζεται με ένα δράμα, γιατί γυρνάω στην Αθήνα και θεωρώ ότι έχει τελειώσει η ζωή μου, γιατί ο Σπύρος έφυγε κι έμεινε εκεί μαυτήν την τύπισσα, η οποία ήτανε κατ εμένα τότε εξώλης και προώλης. Πρώτον γιατί ήτο 5 χρόνια μεγαλύτερη απαυτόν, μεγάλο δράμα και δεύτερον γιατί αυτή η κοπέλα προερχότανε από μια ομοφυλοφιλική σχέση και ήταν ζευγάρι με μια άλλη κοπέλα και γνωρίζοντας το Σπύρο, αποφάσισε ότι, ότι ήθελε να είναι μαζί του και γίνανε ζευγάρι και αργότερα παντρευτήκανε και κάνανε παιδιά. Για μένα τότε αυτό το πράγμα ήταν αδιανόητο. Δεν γίνεται. Είχε γίνει ένα ολόκληρο θέμα, μεγάλο θέμα, το οποίο με απασχόλησε κανα ενάμιση χρόνο.

Ε, μετά έρχομαι στην Αθήνα, ξαναφτιάχνω τη ζωή μου, δηλαδή πιάνω το κουβάρι από αλλού και.. γνωρίζω άλλους ανθρώπους και σχέσεις. Μετά τη μια σχέση μετά την άλλη. Και σε παράλληλες σχέσεις έχω υπάρξει ένα τρίτο πρόσωπο, για πολλά χρόνια εν γνώση μου. Ερωτεύομαι κι ένα μικρότερό μου και τρώω και μια τρομακτική φλασιά και τρώω και κάτι χυλόπιτες ξεγυρισμένες, ε και πάει η ζωή έτσι.

Και λίγο πριν τα 30 μου, γνωρίζω τον σύζυγό μου. Έχω μια πάρα πολύ καλή φίλη, από το σχολείο, η οποία είναι ένας πολύ πολύχρωμος και καλός άνθρωπος και είναι και τραγουδίστρια της τζαζ. Και με καλεί ένα βράδυ στο σπίτι της και μου λέει θα ναι κι ένας φίλος από το εξωτερικό, τζαζίστας. Ο Peter λοιπόν είναι 1.90, αδύνατος, πιο αδύνατος δεν υπάρχει, με λίγα μαλλιά και άσπρος γαλακτερός. Και.. ενώ εμένα μαρέσουν πάρα πολύ οι μελαχρινοί άντρες που είναι λίγο τσουπωτοί, που δεν είναι αδύνατοι, που έχουν ένα ωραίο κωλαράκι, αυτός είναι παντελώς flat πίσω. Μια που τον βλέπω λέω Παναγία μου, Χριστέ μου και καθόμαστε.

Ε, τι ήταν να καθήσουμε να φάμε,  μπουρου, μπουρου, μπουρου, μπουρου, ξαναδίνουμε ραντεβού σε δύο μέρες και αυτό ήτανε.

Αφήνει το διαμερισματάκι του κι έρχεται και συγκατοικούμε στον ένα μήνα, μαζί με τη γάτα του και όλα τα τσιπράγκαλα: σαξόφωνα, κλαρινέτα, φλάουτα, δίσκους, cd, πικάπ, όλος ο συρφετός, ε και λέμε μια που είμαστε, δεν παντρευόμαστε; Πολύ κακή ιδέα. ( γέλια) Πολύ κακή ιδέα.

Μουσική

Ο Peter επειδή έχει μεγάλη εμπειρία σε γυναίκες, βρήκαμε τα πατήματά μας πολύ εύκολα, πάρα πολύ εύκολα. Δηλαδή την τρίτη, τέταρτη φορά, ήτανε λες και κάναμε σεξ χρόνια. Αυτό ήταν το πολύ εύκολο. Και αυτό ήτανε το πράγμα που μας χώρισε, γιατί ξαφνικά σταματήσαμε να κάνουμε σεξ και από τη στιγμή που σταματήσαμε να κάνουμε σεξ, γιατί ο Peter είχε βρει άλλη φιλενάδα, διαλύθηκε και ο γάμος.

Αντρη: Τον ρώτησες, γιατί δεν κάνετε σεξ;

Μάρω: Φυσικά. Ε, δεν χρειαζόταν, ήξερα. Ο Peter ως μουσικός είχε one night stands. Υπήρχανε φορές που μετά τη δουλειά του, αντί τελείωνε ξέρω γω δύο και κάτι, δεν γύριζε στις 2.30, γύριζε στις 5.30. Μούγκα. Το σεξ ήταν εντάξει, η προσοχή του ήταν εντάξει, τα πηγαίναμε καλά, δεν τσακωνόμαστε. Ξαφνικά αυτό το πράγμα ξεκίνησε λίγο και αραίωνε, εκεί τον ρώτησα κι εκεί πέρα… Όταν τον ρώτησα ήμουνα αποφασισμένη, το ξερα ότι είχε παράλληλη σχέση, όχι μια κοπελίτσα που τον είδε στο μαγαζί  και τον ερωτεύτηκε και κοιμηθήκανε και μετά μάζεψε τα συμπράγκαλα του κι ήρθε σπίτι. Ήξερα ότι είχε παράλληλη σχέση. Ε κι εκεί το διαλύσαμε.

Άντρη:Εσύ κατά τη διάρκεια του γάμου είχες είτε παράλληλη σχέση, είτε one night stand;

Μάρω: Παραδόξως στο γάμο με τον Peter όπου ο γάμος και η σχέση κρατήσανε σκάρτα τρία χρόνια, επειδή το σεξ ήταν πολύ καλό κι επειδή εκείνη την εποχή είχα μια πάρα πολύ απαιτητιτκή δουλειά στην τηλεόραση, δεν προλάβαινα να σκεφτώ τίποτε άλλο. Με κάλυπτε δηλαδή και συναισθηματικά και στο σεξ, οπότε δεν προλάβαινα. Επίσης με επιβεβαίωνε. Δηλαδή συνήθως, παράλληλες ή one night stand, όταν χρειαζόμουν επιβεβαίωση. Όταν το ενδιαφέρον του ερωτικού μου συντρόφου έπαιρνε μια κατιούσα πορεία και ήθελα να πειστώ ότι είμαι όμορφη και ποθητή. Οπότε σαυτά τα τρία χρόνια όχι, δεν είχα.

Η παράλληλη σχέση και η διάλυση του γάμου μου με τον Peter ήταν πάρα πολύ μεγάλο χτύπημα, γιατί ξαφνικά συνειδητοποίησα, πρώτον ότι είμαι 33 και είναι πλέον τέλη της δεκαετίας του 90 το  image και τα sex symbols κρέμονται στα περίπτερα και άμα είσαι τριάντα κάτι και δεν είσαι 22, είσαι ήδη γριά και παρά το γεγονός ότι είμαι συνειδητοποιημένη ότι εγώ δεν θέλω να κάνω ποτέ παιδιά, καταλαβαίνω ότι μπορεί και να μην περνάει η μπογιά μου και αυτό το πράγμα με πάει πίσω και τραβάω μια πολύ μεγάλη κατάθλιψη και εκεί είναι η περίοδος που ξεκινάω να κάνω ψυχοθεραπεία, για να καταλάβω πολλά πράγματα για τον εαυτό μου. Ναι, με πήγε πολύ κάτω, πολύ κάτω.  Και με πήγε και πολύ κάτω σεξουαλικά.

Ο πρώτος άντρας μετά τον Πίτερ είναι ένας νεαρός 27, 24 που κανονικά θα έπρεπε να πετάει ας πούμε και είναι ένα φοβισμένο πλάσμα που πρέπει να του δείξω εγώ όλα τα…πως πιάνουνε το στήθος, πως χαϊδεύουνε, πως τα πάντα.

Μετά όμως τα πράγματα λίγο καλυτερεύουν, έρχομαι κι εγώ λίγο στα ίσα μου…και βρίσκω σιγά σιγά τα πατήματα μου. Και έρχεται ξανά η ζωή να με μουτζώσει.

Μουσική

Είμαστε μετά την Πρωτοχρονιά του 2002 και συναντάω σε ένα μαγαζί στου Ψυρρή, σε ένα μαγαζί που φτιάχνει κεριά, 

που έχω πάει με έναν φίλο, ένα κοριτσάκι. Εγώ είμαι 35 πατημένα και η Μαρία είναι 22 και φτιάχνει κεριά. Και καθόμαστε και μιλάμε.

Η Μαρία είναι ένα αδύνατο μελαχρινό ομορφάσχημη, κοπελίτσα που μιλάει πολύ ωραία και που έχουμε μία επικοινωνία. Φτιάχνει κεριά, την ενδιαφέρουν τα καλλιτεχνικά, μαγειρεύει πολύ καλά, είναι ένα πολύπλευρο πλάσμα. Μιλάμε, μιλάμε, μιλάμε, εντάξει, μετά επειδή είναι γιορτές λέει να βγούμε κανα δύο φορές την ξαναβλέπω, πάμε πίνουμε μια μπύρα κάπου εκεί στου Ψυρρή τότε που ήταν έτσι πολύ στα πολύ έτσι χάι και καταλαβαίνω λοιπόν ότι υπάρχει μεταξύ μας κάτι. 

Το πιάνω στον αέρα ότι η Μαρία με φλερτάρει. Ντάξει λέω. Δεν συμβαίνει και τίποτα. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Βγαίνουμε δυο τρεις φορές και μία τέταρτη φορά λοιπόν, έρχεται στο σπίτι μου. Και καθόμαστε στον καναπέ και έρχεται το πρώτο φιλί. Και αυτή είναι και η πρώτη μου σχέση με γυναίκα.

Μουσική

Την πρώτη φορά, λοιπόν, που κάνουμε, που κάνω σεξ με την Μαρία είναι χειμώνας, τέλος Γενάρη, εκεί κάπου. Έχουνε προηγηθεί κανα δυό φιλιά, έχει προηγηθεί και μία μεταμεσονύκτια συζήτηση γιατί η Μαρία ξέρει ότι της αρέσουν οι γυναίκες από 10 – 11 χρονών, μόλις έχει μπει στην εφηβεία είναι, δεν της αρέσουν οι άντρες, ούτε να τους δει. Κάνω έτσι, μία μακροσκελή κουβέντα γι αυτό το πράγμα, της λέω ότι το έχω καταλάβει ότι με φλέρταρε, το φιλί είναι πολύ ωραίο, απλώς σταματάμε το πρώτο βράδυ γιατί μου λέει «πρέπει να είσαι σίγουρη». Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε να κάνουμε σεξ και μετά να ξυπνήσεις και να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο και να μαλλιοτραβιέσαι, να τραβάς τις κοτσίδες σου, τι έχω κάνει και τι έχω κάνει. Αυτό, μου λέει, δεν μπορώ να το ανεχτώ. Ήταν πάρα πολύ συνειδητοποιημένη. Και καλά έκανε φυσικά. Αυτή είχε εμπειρία, εγώ ήμουνα ακόμα παρθένα, μέσα σε εισαγωγικά, σε αυτό το κομμάτι. Δυο μέρες μετά ας πούμε, το σκέφτηκα, μεγάλη γυναίκα είμαι, πόσο να περίμενα, 35 χρονών, τι να το σκεφτώ. Ξαναβγαίνουμε λοιπόν… είχα ένα άγχος, όχι ένα, είχα 25 άγχη όταν ξεκινάμε να πέσουμε στο κρεβάτι γιατί εντάξει, φιλιέσαι. Γιατί όταν έχεις συνηθίσει να πιάνεις άλλα μέλη του σώματος, ξαφνικά είναι άλλα. Ε, ξεκινάς λοιπόν, ε, τα πρώτα 5-10 λεπτά ήταν λίγο, ξέρεις, πήγαμε ψαχτά. Εγώ πήγα ψαχτά. Αλλά εκεί όμως η Μαρία ήτανε πάρα πολύ έτσι δυναμική και με καθοδήγησε και αισθάνθηκα, αισθάνθηκα πάρα πολύ άνετα. Δηλαδή ίσως ήταν από τις μοναδικές φορές που έπεφτα σε ένα κρεβάτι στα 35 μου ας πούμε και στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα δεν είχαμε ρούχα. Είχανε φύγει όλα τα ρούχα και ξεκίνησε λοιπόν ένα αναγνωριστικό χάδι και μετά ήτανε πάρα πολύ εύκολο. Ήτανε σαν να, πως να σου πω, σαν να άγγιζες τον εαυτό σου. Τα πράγματα ήταν πολύ φυσικά. Και επίσης ήτανε από τις λίγες φορές που είχα οργασμό, όταν κοιμόμουνα πρώτη φορά με έναν άνθρωπο. Από τις πολύ λίγες. Ήταν εύκολο γιατί ήξερες τα κουμπιά, ήξερα και κείνη και γω, εγώ μάθαινα αλλά ήταν πολύ εύκολο, δηλαδή ήμουν πολύ γρήγορη μαθήτρια, δηλαδή τα έπιανα αμέσως. Πως να πιάσεις το στήθος, που θα χαϊδέψεις, ήξερα από τον εαυτό μου ποια είναι, ποιες είναι οι ερωτογενείς ζώνες, καταλάβαινα ακριβώς την ανάσα της οπότε καταλάβαινα, δεν μπορούσε να προσποιηθεί έναν οργασμό, ήταν αδύνατον, ήξερα. Ήξερα από μένανε. Ήξερα πότε υγραίνεσαι, πότε δεν υγραίνεσαι, τα ήξερα όλα, οπότε αυτό το πράγμα μπορεί να μην είχε την πρώτη φορά, τι να σου πω τώρα, να είδα αστεράκια και φωτοβολίδες κλπ αλλά ήτανε πάρα πολύ καλό και ήτανε και πάρα πολύ οικείο.

Εκεί παθαίνω ένα σοκ. Γιατί ξαφνικά, στα 35 μου ανακαλύπτω ότι δεν είμαι αμιγώς ετεροφυλόφιλη.Το σοκ είναι βέβαια ότι πρέπει να το επεξεργαστώ, πως ξαφνικά, ενώ ποτέ δεν μου είχε περάσει από το μυαλό, μα ποτέ δεν μου είχε περάσει απ το μυαλό, βρέθηκε μία γυναίκα να κάνουμε σεξ και δεύτερον η διαφορά ηλικίας είναι πολύ μεγάλη για μένα. Δηλαδή είναι 13 χρόνια. Αυτή λοιπόν η σχέση κρατάει 8 μήνες. 

Μουσική

Μάρω: Σε αυτούς τους 8 μήνες πέφτω με τα μούτρα στο σεξ, διότι είναι σαν σαν να με έχεις βάλει σε ένα ζαχαροπλαστείο, εμένα μ αρέσουν και τα γλυκά, σαν να με έχεις βάλει σε ένα ζαχαροπλαστείο και με έχεις αφήσει και μου λες «εντάξει δεν έχει θερμίδες, δεν θα παχύνεις, φάε όσο θες.»

Οπότε είναι τρομαχτικό. Με τα μούτρα. Λες και είμαι 20 χρονών ξανά. Εκείνο που με κρατάει πίσω και δεν μπορώ να ερωτευτώ, είναι η ηλικία. Είναι τρομαχτικό. Δηλαδή μου φαίνεται και τώρα που το σκέφτομαι ότι πως είναι δυνατόν, δεν ξέρω, γιατί ενώ τα πάμε καλά δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε σε όλα τα υπόλοιπα πράγματα. Δεν έχουμε τις ίδιες εμπειρίες, δεν έχουμε την ίδια οπτική, δεν θέλουμε τα ίδια πράγματα. Ε και φυσικά κάποια στιγμή λοιπόν, η Μαρία μαζεύει τα πράγματα της και φεύγει.

Για την Μαρία ήταν εμπόδιο η ηλικία, γιατί εγώ ήμουν ένας ναι μεν ήταν έτσι έλεγε ερωτευμένη μαζί μου, αλλά εγώ ήμουν ένα βαρίδι, ένας βαρύς άνθρωπος. Εγώ ήξερα τι ήθελα να κάνω στη ζωή μου, εκείνη δεν ήξερε.

Μουσική

Την πρώτη μέρα που ξύπνησα και η Μαρία είχε φύγει ήταν δύσκολα. Ήταν μάλιστα Αύγουστος μήνας, είχε πάρει τα πράγματα της και είχε πάει στο χωριό της, στο νησί της. Είναι από ένα πολύ μικρό νησί των Δωδεκανήσων και έχει τελειώσει και εγώ έπρεπε να μείνω στην Αθήνα, ε ήταν δύσκολο. Ήταν λίγο έρημος. Ήταν το σπίτι άδειο, ήταν η Αθήνα άδεια, ήμουν εγώ σε μια περίεργη κατάσταση, δεν ήξερα τι να κάνω. Έλεγα τώρα τι είμαι; Είμαι γκέι, είμαι στρέιτ, είμαι μπαϊσέξουαλ; Τι είμαι; Ποιος είμαι; Ποια είμαι; Δεν ήξερα τα πατήματά μου. Τι να ξανά γυρίσω στους άντρες; Να μείνω στις γυναίκες; Ήμουν δηλαδή in limbo, σε ένα κενό, δεν μπορούσα να βρω τα πατήματα μου. Όχι ότι ήμουν, δεν ήμουν ερωτευμένη, δεν, απλώς ήμουν πολύ σοκαρισμένη και εκτός ισορροπίας πια, δεν ήξερα ποια είμαι. Ε μετά αυτό τελειώνει το 2002, τα επόμενα χρόνια είμαι μεταξύ ανδρών και γυναικών.

Είμαι μεταξύ ανδρών και γυναικών όχι γιατί δεν έχω βρει αν είμαι γκέι η στρέιτ. Σκεπτόμενη και διαλογιζόμενη και συζητώντας το και με τον ψυχίατρο μου, καταλαβαίνω ότι αυτό που ερωτεύεσαι σε κάποιον άνθρωπο είναι και η προσωπικότητα και το κορμί. Δηλαδή αυτά είναι ένας διπλός συνδυασμός. Δεν μπορεί να ερωτευτείς έναν άνθρωπο μόνο γιατί σε κάνει να γελάς ή γιατί είναι γοητευτικός. Πρέπει να σου αρέσει και το σώμα του δηλαδή το σώμα του αυτό που είναι, όχι αυτό που θα έπρεπε να είναι ή που φαντασιώνεσαι. Αυτό που έχεις μπροστά σου, δίπλα σου, στο κρεβάτι, αυτό που πιάνεις, που φιλάς, που μυρίζεις, γιατί και η μυρωδιά και η αφή είναι πολύ σημαντικά πράγματα στο σεξ. Πρέπει λοιπόν αυτό που είναι δίπλα σου, οποιοδήποτε σώμα ή αντρικό, ή γυναικείο να σου αρέσει. Για να μπορείς να αντλείς ηδονή από αυτό. Και να έρθεις και να κουμπώσεις και να ματσάρεις και δεν έχει να κάνει αν είναι άντρας ή γυναίκα. Αυτό λοιπόν τα επόμενα 2 χρόνια αυτό επεξεργάζομαι. Και έχω και σχέση με γυναίκες κανά-δυό ήταν μάλιστα κακές. Κακές από την άποψη ότι δεν μπορέσαμε να τα βρούμε σεξουαλικά. Και έχω και μια σχέση με έναν άντρα, πάλι παράλληλη σχέση αυτός είναι παντρεμένος που είναι εξαιρετικά καλή στο σεξ. Δεν ήμασταν ερωτευμένοι, δεν ερωτευθήκαμε ποτέ.

Βέβαια δεν σε καλύπτει το φιλικό σεξ, πάντα. Θέλεις να ερωτευθείς. Θέλεις να είσαι με κάποιον, Θέλεις να μπεις στο τριπάκι να του αφιερώσεις τη ζωή σου. Θέλεις να πεις ένα «για πάντα».

Και βέβαια έρχεται το 2004, τέλος του 2004 ο άνθρωπος της ζωής μου και μπαίνει στη ζωή μου. Και είναι μια γυναίκα, την γνωρίζω στις 9 Δεκεμβρίου του 2004 σε ένα μπαρ. Γνωριζόμαστε στις 11 η ώρα το βράδυ, στις 12 και τέταρτο δίνουμε το πρώτο φιλί και παραμονές Χριστουγέννων παίρνει τα πράγματα της και μετακομίζει στο σπίτι μου. Πριν από 3 χρόνια έχουμε κάνει σύμφωνο συμβίωσης και αισίως είμαστε στον δέκατο έκτο χρόνο. Άρα πρέπει να πούμε ότι μάλλον έκατσε η μπίλια και είμαι γκέι ή όπως θες πες το ή βρήκα τον άνθρωπο της ζωής μου. Όχι ότι βρήκα τον άνθρωπο της ζωής μου, βρήκα τον άνθρωπο της ζωής μου αυτό είναι δεδομένο δεν το συζητώ.

Μουσική

Αντρη: Η οικογένειά σου πως…πώς αντέδρασε; 

Μ: Φριχτά. Η οικογένειά μου αντέδρασε φριχτά. Ένα πράγμα που θα το κουβαλάω στη ζωή μου για πάντα. Ο πατέρας μου είχε πεθάνει όταν γνώρισα την σύντροφό μου και ενώ η μητέρα μου διατεινότανε ότι “βρες κι εσύ παιδί μου έναν άνθρωπο με τον οποίο θα είσαι ευτυχισμένη», όταν της είπα λοιπόν ότι είμαι με την σύντροφό μου, ξεκίνησε ένας φρικτός πόλεμος νεύρων. Ο οποίος κατέληξε σε μία απόλυτη διαρραγή σχέσεων. Ξεκίνησε το 2007, είχαμε ένα τρομακτικό καυγά με την μαμά μου και από τότε δεν ξαναμιλήσαμε. Ποτέ. Η μαμά μου έφυγε πριν από 2 χρόνια. Δεν ξαναμιλήσαμε ποτέ.

Α: Δεν την είδες πριν φύγει;

Μ: Η μαμά μου είχε μετά άνοια και ήταν στο γηροκομείο. Όχι, την είδα στην κηδεία πια. Την είχα δει πριν μπει στο γηροκομείο που είχε κάποια μυαλά. Τώρα θα πω κάτι που είναι πολύ έτσι…. Είναι αυτό που σου λέω, η κοινωνία. Η μαμά μου γύρισε και μου είπε «εγώ δεν γέννησα ανώμαλο παιδί». Αυτό το πράγμα ήρθε και με χτύπησε ακριβώς στο παρασυμπαθητικό και είπα «ποιος ορίζει τι είναι ομαλό και τι είναι ανώμαλο;». Τι σημαίνει αυτό; Αγαπάμε τους ανθρώπους γι αυτό που είναι.

Αντρη: Άρα αν σε ρωτήσει κάποιος σήμερα, τι είσαι Μάρω ΄

Μ: Πανσεξουαλικό ον. Άνθρωπος. Και μάλιστα ένας χορτασμένος άνθρωπος. Το χω χορτάσει, το χω χορτάσει, Δόξα τον Θεό, ευτυχώς!

Μουσική

Δεν ξέρω αν θα ήθελα να έχω νωρίτερα ή αργότερα εμπειρία με γυναίκα. Δεν ξέρω γιατί την είχα αυτήν την εμπειρία με γυναίκα, ξέρω ότι ήρθε σε μια στιγμή που εγώ μπορούσα να το διαχειριστώ. Υποθέτω ότι αν είχα νωρίτερα μια εμπειρία με μια γυναίκα, ίσως αυτό το πράγμα δεν μπορούσα να το διαχειριστώ και από άποψη κοινωνική και από άποψη ότι εγώ δεν ήμουν, δεν πίστευα στον εαυτό μου. Προφανώς θα μπορούσα να το είχα μπλοκάρει, αν είχα δημιουργήσει σύνδρομα, να μην το είχα δεχτεί. Θυμάμαι τότε που χωρίσαμε με τον Σπύρο που τα έφτιαξε με τη γυναίκα του που το θεωρούσα αδιανόητο να είναι με μια γυναίκα η οποία πριν ήταν με μια άλλη γυναίκα. Και τώρα λέω, «μα είσαι χαζή είσαι ή ηλίθια; Δηλαδή τι είχες στο μυαλό σου; Σανό;»

Eντάξει, άμα είχε έρθει δηλαδή τότε μάλλον θα το είχα καταπιέσει και τώρα ήμουν ένας μάλλον καταπιεσμένος άνθρωπος. 

Αντρη: Αν ερχόταν σήμερα ένα κορίτσι και σου ‘λεγε ότι είχε μια παρόμοια εμπειρία, ότι μόλις έκανε σεξ με μία γυναίκα κι είναι μπερδεμένη, τι θα της έλεγες; 

 Μ: Εεε, (γέλια), σε άπταιστα ελληνικά “stay back and relax”. Σκέψου το, σκέψου αν αυτό που κάνεις, χωρίς παρωπίδες, σ’αρέσει, αν σ’αρέσει δεν υπάρχει τίποτα απαγορευμένο στη ζωή μας. Αν το κάνεις γιατί σ’αρέσει και αντλείς ηδονή και ευχαρίστηση από αυτό το σώμα που είναι δίπλα σου, stay. Οι ταμπέλες, ό,τι ταμπέλες και να σου βάλουνε, δεν έχουνε νόημα, γιατί είναι μια ταμπέλα. Δεν είσαι εσύ, δεν, δεν σε προσδιορίζει η ταμπέλα. Πρέπει να ‘μαστε ευχαριστημένοι με αυτό που κάνουμε. Και είναι πολύ άδικο να περνάνε οι νύχτες μας, μέρες μας και να κάνεις κακό σεξ

Μουσική

Είμαι η Άντρη Κωνσταντίνου και μόλις ακούσατε το “Sex Podcast”.

Για νακούσετε κι άλλες ιστορίες σαν αυτή της Μάρως, μπείτε στο pod.gr, καθώς και στο Spotify, Apple podcasts, ή όπου αλλού ακούτε podcast από το κινητό σας.

Γι’ αυτό το επεισόδιο συνεργάστηκαν:

Στη μουσική σύνθεση, ο Χρήστος Σούμκας.

Στην ηχοληψία και το μοντάζ, η Χρύσα Κούρεντα.

 

Moυσικό σήμα

 

Αν έχετε μια ιστορία που πρέπει οπωσδήποτε νακουστεί, στείλτε μας e mail στο sex@pod.gr